dagen dåe!

2011-06-03 @ 16:33:10 Permalink kommentera - 1 Trackbacks ()
idag vakna jag kl 10.37 och jag har sovit nada pga min hosta :( men så åkte vi till sjukhuset och de tog lite prover o de visa sig att jag har streptokocker (stavning) !!!

ja dampa ihjäl men men that's life :) har ni haft en trevlig dag ??

JB får trösta mig :D jag ska få 2 st JB skivor av bästa stella ( www.ssiren.blogg.se)

datorn dampar men dagens låt är: Down to earth med Justin Bieber

jag kommer skriva ett långt inlägg om mitt liv o varför jag vill ha häst ....

/Bella P

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

klämfredag! :) ledigt - innebär de att fredagsmyset tjuvstartas dvs börjar tidigare ? :)

2011-06-03 @ 17:15:00
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0