ja jag vet....

2011-07-22 @ 17:00:20 Permalink Allmänt kommentera - 2 Trackbacks ()
...asså förlåt mig :(

jag blir s
å ledsen att ja inte kan blogg när jag e här i kroatien :(

men de blir bättre när jag kmr hem jag lovar

men när jag kmr hem ska ni få bildbomb i promise :)

okej jag har blivit k
är i två olika rasen boston terrier och nova scotia duck tolling retriver!

min mamma s
äger att jag kanske ska få en hunsd men jag kan inte valja ...
de finns tva aktuella kennlar i sverige nu en som e 5 hanar de e fodda den 9:e juni och en dar de va 4:a hanar o 3 Tikar

lovelove


Bilder
kmr senare  


skriver senare maste bad a nu de e varmt




puss


/ BElla

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Det var riktigt nice i Turkiet. Det bästa var nog ändå att bada med delfinerna, finns några bilder i bloggen. Hade du varit i Turkiet? Hoppas du har en bra dag! Kramar!

2011-07-28 @ 12:55:07
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Anonym

det är jättebra med mig :D ska vi följa varann med bloglovin? :)

2011-07-31 @ 00:01:52
URL: http://soevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0