förlåt förlåt

2011-07-06 @ 21:44:56 Permalink Allmänt kommentera - 1 Trackbacks ()

jag blir ledsen nu men jag kmr inte kunna vara uppdaterad så mkt nu men de gör vell inge?? eller blir ni ledsna??

jag ska iväg nu och jag kommer inte o blogga kanske lite om jag kan få en dator men annars inte

vi hörs sen efter ca 4 veckor då kmr jag blogga varje dag :)

tkr ni att nellieberntsson.blogg.se ska byta te nellieberntsson.se ?? jag vet inte de e ju bra o tjäna pengar men jag vet inte de är upp te henne :)

 
en av världens bästa dressyrryttare i england :)



se ya

/ Bella


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej, jag har semester i två veckor till, så det är himla skönt! Har du varit på någon festival i år? :) Kramar!



Förresten, glöm inte att delta i Tourn.se's tävling där du kan vinna 1500:- på MQ. Tourn.se är min samarbetspartner, så jag är alltså inte med i tävlingen. Länken är här: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-1500-kr-paa-mq/?rID=79



Lycka till ifall du deltar! Superlätt!

2011-08-01 @ 13:14:06
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0