BIldbomb 5 Split o Hundutställning i Stobrec

2011-08-05 @ 10:40:35 Permalink Bilder kommentera - 1 Trackbacks ()

bilder från Split

 jag me flugsmällan

 den som kollar bort är PEPE och en boston terrier  och den andra heter KIKO o är en Cannes cors

 hon färgade håret och gjorde frisyr i 6 timmar :P



 kike min fina bästa vän :) Kike ako ovo citas volim te puno :):)

 dalmatiner

 pudel från Japan

 

 Pudel

 Chiaua (stavning)

 Huskey

 the white pudel again

 samojed

 ja kike o hmm ja vana

 jag o PEPE
 ja o pepe agaiin

 kiko
 kiko
 amerikan Akita
 yorkshire terrier

 hund

 kiko
 jag o pepe

 jag pepe o kikes kille TONI jag ska få en av pepes valpar o de kommer bli så söta :)
 på Brac

de va allt nu kommer kanske mer sen men vana är på mig att jag ska sluta hehe men jag kan gå in sen när hon inte vet :) nu har jag rit inne i typ 3 h hahahaha

puss an enjoy :)

/ Bella





Kommentarer
Postat av: Ida

javisst, lägg du in först så fixar jag din sen :) lovar!

2011-08-11 @ 23:14:05
URL: http://ideus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0