asså hallå

2011-05-30 @ 09:48:38 Permalink kommentera - 1 Trackbacks ()
idag är de prov jö som jag skrev förut :( jag undrar vill ni att jag ska ladda upp de bilder som stella tog i stallet på mig igår ??

Idag är jag arg på mamma jag villl ha en häst :( men aja hon ger sig inte

deppigt inlägg :P

ikväll blir det Bosön och tyngdlyftning och imrg med sen på onsdag blir de stallet och sen e vi lediga torsdag fredag och måndag lång helg fett nice :) läste jusst nellie berntssons bloog o jag undrar hur hon gjorde sin design så himla bra super fin den e :)

/ bella


Kommentarer
Postat av: Elsa :)

Sv: va kul att höra :D



KRAM

2011-05-30 @ 14:23:11
URL: http://sessanselsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0