tiden rÄcker ...

2011-06-30 @ 18:52:58 Permalink kommentera - 0 Trackbacks ()
inte till..

nÄr jag kmr hem har jag en massa saker o gÖra :
jag ska lÄsa nellies blogg o massa andra
jag ska fixa denna bloggen o ladda upp bilder mm
jag ska fixa en tÄvling med pris o jag ska svara pa komentarer
jag ska va inne pa FB en massa
jag ska droga justin bieber
jag ska ga till telia butiken pa kungsgatan o fixa min iphone som dampar lite
jag ska handla lite saker elr en massa grejjor :::

KL trÖja
JW hjÄlm elr en GPA vad tkr ni?
StÖvlar ska provas o köpas
handskar ska kÖpas
NY slalom hjälm POC elr HMR ??
PjÄxor ska provas fixas kÖpas
skidor skall kôpas
o nya vantar


o ny iphone plast eftersom min smâlte i solen haha :)


vi hÖrs mer nar jag kmr hem

Älskar er !!!!!!!

/ Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0