super skön dag :)

2011-06-07 @ 20:46:00 Permalink kommentera - 1 Trackbacks ()
idag va dagen fett chill vi hade  typ tre lektioner av 5 !!!!

Först på franskan kom ingen lärare så alla gick eftr 15 min som vi får / har rätt till.

men sen kom de en lärare de sista 10 min så jag och 3 andra hade franska i 10 min :) hahaha fail

eftr de hade vi svenska som vi brukar.  sen lunch 8)

sen matte som vanligt men sen en håltimme där de skulle vart biologi på 45 miknuter :):) fatta nice elr :)

sen engelska där alla va fett oserri så de var bara chill där me sen bytte vi lärare o då lekte vi o jag tror att nästan all tyckte de va KUL !!!!!

inte ofta de ne :)

/ Bella

Kommentarer
Postat av: NellieB

Tkr du det är svårt med franska? Jag tkr det låter sjukt svårt.

2011-06-08 @ 07:25:31
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0