sjuk dåe!

2011-05-25 @ 08:33:23 Permalink kommentera - 2 Trackbacks ()

Ja då va jag sjuk en dag till f*n va trökigt det är jag har fysik prov på måndag så jag måste plugga men som ni alla vet har man inte lust med det när man e sjuk :(

Jag var inne på www.nellieberntsson.blogg.se precis och kollade på lite bilder på henne och hennes ponnisar thonna och Stella och då fatta jag att jag inte är lycklig :( jag vill verkligen ha en häst !!!!!!!!!!! jag är ju inne mkt på www.hastnet.se och kolllar hästar och jag har hittat två som är intressanta men mina föräldrar vägrar typ jag får inte enns prov rida :(

detta inlägget blev deppigt men aja  lite blommor från google.se
 
/ Bella


Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. Tack tjejen. Snällt av dej m länken. Du kan få köpa min Thonna. Hon e till salu på hästnet.

2011-05-25 @ 20:40:12
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

vad vill du har för typ av häst? :)

kan du inte hitta någon ponny att ha på foder då? :)

2011-05-25 @ 22:50:27
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0