gästblogging :>

2011-05-14 @ 12:51:55 Permalink Gästbloggning! kommentera - 0 Trackbacks ()
ah chacha, jag som är stella då ;)
är kompis med isa, gick på samma dagis, red i samma ridgrupp osvosv xd nä men loveu isa ♥ jaa .. vad ska man skriva?
typ när jag, isa & kanske emma ses ska vi fixa en header till isa så att hennes blogg blir supersnygg! :D awesome, :)  öhm ja .. 

vet inte vad jag ska skriva? kan skriva om isa, hihi.
hon heter då isa för dom som mssat det, eller egentligen isabella då menmen. hon är rolig, knäpp, snygg, snäll & allt annat bra man kan va :D har känt henne hela mitt liv men nu när jag ska skriva om henne venne jag vad jag ska skriva? O.o blir lite random det hära. Men ah ska träffa isa snart, om typ tre veckor. lääängtar ♥♥♥
ajaa,
jag & hezt.
/stella - www.ssiren.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0