läsläsläs-komentera vad ni tkr :)

2011-06-03 @ 17:21:14 Permalink kommentera - 2 Trackbacks ()
Asså jag tänkte förklara en grej för er alla och speciellt för er som inte känner mig . Lite vad jag tkr och tänker och vad jag vill o om mig själv !

asså nu de här senaste tvååren har jag tränat och tävlat i slaloom :)

jag älskar den sporten mkt o så men jag har i snart ett år kollat på olika hästar d-ponnyasr varje dag lärt mig mer genom böcker o internet om dem.

nu har jag hittat då två st helt olika ponnier som jag tkr mkt om o så men mina föräldrar vägrar att låta mig enns prov rida. :( 

men jag ska börja från början ......

När jag var 6 år åkte jag på mitt allra första ridläger ensam i småland i 10 dgr. Allt gick bra och jag började älska häst livet allt mer . Sen  åkte jag tillbaks dit fler o fler gånger .

O så ett läger så frågade hon som äger hela stallet o lägret om jag vill börja rida ett Gottlands russ som hetter Hugo o de ville jag så klart:)
Hugo !!! (inte jag på)

sen växte jag ur honom och kunde inte rida mer men han var min första häst kan man säga :):)

sen dess har jag bara ridit på ridskola och vART på olika läger i bla England.

Men jag kännde att de fattades ngt :( så jag började leta häst ta reda på hur mkt allt kostade mm. Jag har frågat många andra hur de gjorde när de skulle få sin första ponny/häst och alla säger samma sak TJATA !!!

Nu har jag Tjatat i ett år ellr två men inget händer de va en period när mamma gav efter men pappa ville inte o nu är de tvär om men de har bestämt sig att häst kmr inte på tal:(:(

sen när jag började leta hittade jag de absoluta favoriterna en valack Millow på 146.6 cm i manken och ett sto Poccahontas Angel på 145 cm i manken :) här blev jag KÄR :)

de båda var som hästarna som jag aldrig fick .....

Rosettplockande Kompis!. Hästar säljes fina MILLOW <3

Härlig ponny med utstrålning!. Hästar säljes finaste POCCAHONTAS ANGEL

men jag ska fortsätta tjata tills jag får en häst för de vill jag ha . jag skulle lämna slalomen vilken dag som helst för dessa hästar :):)

Som min logga säger " DREAM UNTILL YOUR DREAM COMES TRUE" o de e de jag får göra :)

Hur tkr ni att jag ska göra har ni  ngt tips

Kram
o tack för att ni läste :) <3

/ Bella

Kommentarer
Postat av: Jennifer

fina bilder!:)

sv: tack så jättemycket!:D

2011-06-03 @ 22:51:20
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/
Postat av: Team Kråksjö - Amanda Wilhelmsson

sjukt fin den skäcken va! :)

2011-06-04 @ 18:48:02
URL: http://teamkraksjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0