långt långt

2011-07-12 @ 11:40:00 Permalink Allmänt kommentera - 1 Trackbacks ()

nu ska jag berätta en historia. men vad ska denhnadla om ? en kille en tjej en häst eller ett liv . Vi får se .

jag ska berätta om en kompis te mig .MIn bästa vän .

En av mina bästisar heter Sofia Zickert. ( driver www.tennissofan.blogg.se) lösen skyddad.

jag o Sofia började i samma klasss i 6:an då vi båda började på EG . i början var vi inte bra vänner men vi blev de efterhand. Sofia älskar att spela tennis o de är hennes allt.

Om Sofia:

fullständiga namn: Sofia Zickert

Född: 1997

Ögonfärg: Blåa

Hårfärg : Blondin

Längd:164

Intressen:Tennis , Löpniong

Djur: Katt

bor: stocksund :P

familj: Mamma , Pappa, (Gustav ,Joakim ) äldre bröder katten Lussy

gillar JUstin Bieber:)


min fina Fia
sofia är b


Kommentarer
Postat av: sofia zickert

tack gmn du ar bast love you puss vi moste ses snart :) <3

2011-07-12 @ 19:34:18
URL: http://tennissoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0